Netværksmorgen:
Skab bedre business og bundlinje med det helt rigtige kundeservicemindset
Kundeservice er meget mere end åbningstider og returregler. Kundeservice er et mindset. Kundeservice er kultur. Og kundeservice hænger uløseligt sammen med vores brand. Hvilket brand vil I gerne være kendt som i din virksomhed?

COVID-19
Sikkerheden er en topprioritet hos os! Vi efterlever regeringens retningslinjer og gældende regler i forbindelse med begrænsningen af smitte med Covid-19. Lokalet er indrettet således, at der kan holdes god afstand og vi tager ikke deltagere med, end det er sikkerhedsmæssigt forsvarligt. Håndsprit er desuden tilgængeligt i lokalet, på toiletter og ved indgangen.
Susanne Løgstrum Amdisen er ejer af virksomheden “MindYourBusiness”, hvor hun på kompentent vis vejleder virksomheder om kundeservice og hele mindsettet og kulturen omkring kundeservice.
Susanne har mange kunder indenfor detailhandel, men dagens oplæg henvender sig lige så meget til B2B-virksomheder, da der også her er stort potentiale for at forbedre bundlinjen med et skarpt kundeservicemindset.
Læs mere om Susanne og MindYourBusiness
Dette oplæg handler om, hvordan I som virksomhed kan differentiere og positionere jer gennem jeres kundeservice, sådan at I, igen og igen, tiltrækker de kunder, som er gode for jeres business og bundlinje. Og det gælder både selvom dine kunder er B2C og B2B.
Det hele starter i DNA’et i jeres virksomhed og service skal leve i hele virksomheden, så det kan mærkes ude hos jeres kunder og samarbejdspartnere.
Kundeservice er ikke forbeholdt bestemte brancher eller størrelse af virksomhed. Det er relevant allesteds. Det er heller ikke rocket science. Det handler om mindset og om at gribe i det, som ligger lige for. Fordi det ofte er de små ting som gør den store forskel. Også på den lange bane.
Kom og bliv inspireret til, hvordan I kan gå direkte hjem i virksomheden og omsætte gode tanker og intentioner til handling og dermed en bedre kundeservicekultur og et styrket brand.
Det er GRATIS – og vi giver en lækker morgenmad!
Program:
7.30 – 7.50 Netværk og morgenmad
7.50 – 9.30 Oplæg med indlagte øvelser v. Susanne Løgstrup Amdisen, Mind Your Business
9.30 Farvel og tak for denne gang
Onsdag d. 26. august kl. 7.30 – 9.30
Tilmelding:
Ved udeblivelse opkræves et NO-SHOW Fee på 300 kr.
Ved tilmelding gives tilladelse til opbevaring af dine oplysninger efter gældende GDPR-lovgining. Læs om vores datapolitik her.