Lokaler til konference

Leder du efter det helt rigtige sted i Aarhus at holde din konference? Hos Ecopark har vi rammerne til at gøre din konference til en succes, og med i pakken hører både lyse lokaler med alt inden for AV-udstyr, receptionist og konferencevært, et kompetent og effektivt serviceteam, lækker og nærende forplejning, fri parkering og meget mere.

Hvem er vi? Vi er ikke et hotel, men derimod en grøn udviklingspark, og vi rummer alt det, som virksomheder og organisationer har brug for i deres udvikling – kontorpladser, værksteder, lagre, mindre mødelokaler og store konferencelokaler.

Uanset om du skal arrangere en konference for en patientforening, pensionsselskab, kursusvirksomhed, softwarevirksomhed eller noget helt femte, sørger vi for, at konferencen bliver en succes ved at komme hele vejen rundt om dine behov.

Lokaler til konference

Vi sammensætter et tilbud, der matcher dine behov

Hos Ecopark går vi højt op i, at du og dine gæster får en god oplevelse, når I holder konferencen hos os. Den gode oplevelse starter med, at rammerne for konferencen matcher de ønsker, som du har til den. Vi tager en indledende dialog over mail eller telefon, hvor vi får fastlagt, hvor stort et konferencelokale der er passende, samt om du har nogle særlige ønsker til forplejningen eller udstyret.

Prisvenlige lokaler til konference med alt inklusiv

Vi har både små og store konferencelokaler – med plads til alt fra 5 til 150 personer. Fælles for vores lokaler er, at de ikke koster en bondegård at leje, så du får noget for pengene. Alle vores konferencelokaler er lyse, venlige og behagelige at opholde sig i. De indeholder alt, hvad der er brug for i løbet af konferencedagen. Mikrofon, notesbøger og kuglepenne kan tilkøbes ved forespørgsel.

Hvis du, efter bookingen af konferencelokale er gået igennem, får brug for at udskyde eller aflyse aftalen, tilbyder vi yderst fleksible afbestillingsvilkår. Mindre arrangementer kan afbestilles frit op til to uger før datoen for arrangementet. Større arrangementer har en lidt længere afbestillingsfrist.

Vi har bæredygtighed i fokus

Bæredygtighed og grønne løsninger er en integreret del af alt, hvad vi foretager os hos Ecopark. Vi arbejder aktivt med Verdensmål nr. 9, 12, 13 og 17, og vi har implementeret mange forskellige grønne løsninger for at gøre driften af Ecopark mindre CO2-udledende. Derudover arbejder størstedelen af de virksomheder og iværksættere, der holder til i Ecopark, med bæredygtighed i forskellige formater.

Når du lejer vores lokaler til en konference, kan du være sikker på, at den afholdes på grøn vis. Helt konkret betyder det blandt andet, at vores strøm kommer fra eget solcelleanlæg, at forplejningen er økologisk, og at vi sorterer alt affald. Du kan altså afholde din konference hos os med god samvittighed.

Alle de nødvendige faciliteter

Alle vores kursuslokaler har AV-udstyr, whiteboard, flipover og wifi.
Vi råder over 3 sammenhængende lokaler, som nemt og hurtigt kan slås sammen til ét stort lokale – det er en fordel, hvis der er behov for at dele kursusdagen op i sessions/grupper – så deltagerne ikke behøver at flytte sig til nye lokaler. 

Vi serverer lækker forplejning til dine mødedeltagere.

Få et tilbud skræddersyet til jeres behov.
Kontakt os på – info@ecopark.dk – tlf. 8744 7900

99% tilfredshed – vælg vores lokaler til konference

Skal vi hjælpe med at styre din konference sikkert i hus? Vi har mange års erfaring med afholdelse af konferencer, og vi har ligeledes mange tilfredse tidligere kunder. For konstant at forbedre vores service har vi gennem de seneste år indsamlet evalueringsskemaer fra vores konferencedeltagere, hvor 99% af deltagerne kan anbefale vores faciliteter og service til andre.


Vi vægter den personlige kontakt med dig højt, og du får derfor en fast kontaktperson fra Ecopark, som du før, under og efter konferencen kan stille de spørgsmål, der opstår løbende. Kontakt os herunder for at høre mere om vores lokaler til konference.

Hvem er vores kunder?

Med udgangspunkt i nedenstående mødepakker, står vi klar til at hjælpe med planlægningen af et dagsmøde
tilpasset jeres behov og ønsker. Vi er fleksible og vil meget gerne i dialog med jer som arrangør.
Kontakt os på tlf. 8744 7900 eller e-mail booking@ecopark.dk

*Prisen er gældende i 2024

Prisliste - forplejning

Priser er eksklusiv moms og leje af mødelokale

Det enkle halvdagsmøde

kr 345,- Pr. person*
  • Mødelokale
  • Kaffe, te & isvand
  • Morgenmad eller sandwich med 1 sodavand

Det gode heldagsmøde

kr 590,- Pr. person*
  • Mødelokale
  • Kaffe, te & isvand hele dagen
  • Hjemmebagt morgenbolle m. ost & pålæg
  • Buffet med lune/kolde retter + 1 sodavand
  • Kage

Det luksuriøse heldagsmøde

kr 625,- Pr. person*
  • Mødelokale
  • Kaffe, te & isvand hele dagen.
  • Snacks og frisk frugt hele dagen
  • Hjemmebagt morgenbolle m. ost & pålæg, dertil juice
  • Buffet med lune/kolde retter + 1 sodavand
  • Kage
Populær
Økomærket

Moderne lokaler til konference i Aarhus - med attraktiv placering & udsigt

Til både små og store arrangementer

Vi tilbyder gratis parkering til dine deltagere – og Ecopark har en god placering, tæt på både Aarhus C, offentlig transport og motorvejsnettet.

Ecopark ® 
Bautavej 1A
DK-8210 Aarhus V
Tlf. 8744 7900

Her finder du Ecopark

Ecopark har gratis parkering og ligger tæt på både Aarhus C, offentlig transport og motorvejsnettet. Få rutevejledning via Google maps