Heartcore Business: Skab værdi ved at fortælle om dine bæredygtige indsatser
Har du eller er du godt i gang med at opbygge en forretning om dit miljøvenlige produkt? Kunne du bruge gode råd og inspiration til, hvordan du bruger dine grønne værdier til at blive tydeligere i din kommunikation? Mangler du viden om, hvordan du kommunikerer dine bæredygtige indsatser uden at greenwashe? Så kom til morgenmøde med netværk og fagligt input i Ecopark – vi giver morgenmaden!
Annette Agerdal-Hjermind er lektor på Erhvervsakademi Aarhus, hvor hun bl.a. underviser
i markedsføring, branding og strategisk kommunikation af bl.a. CSR
Jens Gert Eibye Sørensen er B2B marketingnørd med stor erfaring fra energi- og cleantech firmaer. Prisvinder og censor på Bæredygtig Virksomhed.
Corporate Social Responsibility (CSR) og bæredygtighed er på alles læber og stadigt flere virksomheder orienterer sig i en mere ansvarlig retning. Men hvordan kommunikerer man om virksomhedens CSR- og bæredygtige retninger og tiltag inden for emner som klima, bæredygtighed, deleøkonomi, socialt ansvar, purpose osv. Og hvilke konkrete værktøjer kan virksomheden benytte sig af for bedst muligt at fortælle verden om sin ansvarlighed uden at det ender i det udskældte greenwashing. Det skal vi se nærmere på denne morgen.
Program:
8.30 – 8.45 Morgenmad og velkomst
8.45 – 10.10 Hvordan kommunikerer du og skaber værdi med dine bæredygtige indsatser – og styrer sikkert uden om Greenwashing? Oplæg og øvelser v. Annette Agerdal-Hjermind, Erhvervsakademi Aarhus
10.10 – 10.30 Bæredygtighed og Green Marketing – en symbiose, Jens Gert Sørensen, Faze2Green Marketing
Kom og få inspiration, viden og netværk med hjem på dette morgenmøde – vi giver morgenmaden.