Regnskab og løn

Som virksomhed i Ecopark har du mulighed for at tilkøbe hjælp til at administrere regnskab og løn. 

Vi har også mulighed for at yde bistand til yder desuden bistand inden for personalejura, ansættelseskontrakter, ferielov, arbejdsmiljø, barselsregler m.v.

Hjælp til Kontoplan?

Kontoplan oprettes i standardform, men kan tilpasses efter aftale. Regnskabsassistance forudsætter adgang til bankforbindelse.

Regnskabsassistance indbefatter:

  • Administration af regnskaber i Excel eller økonomisystemet Economics
  • Bogføring og arkivering af bilag efter godkendelse
  • Afstemning af konti og udarbejdelse af måneds- eller kvartalsresultat efter behov
  • Ugentlig eller løbende betaling af kreditorer
  • Afstemning af ind- og udbetalinger fra bank
  • Udarbejdelse af momsgrundlag og indberetning til SKAT
  • Årsregnskab og klargøring til revision

Lønstyring indbefatter:

  • Udarbejdelse af løngrundlag til godkendelse
  • Udsendelse af lønsedler til medarbejdere
  • Hensættelse af ferieforpligtelse
  • Bogføringsgrundlag til regnskab
  • Indberetning til SKAT
  • Årsafstemning til revision

Månedsløn udarbejdes i Danløn, hvor der betales pr. lønseddel.

Yderligere info?

For yderligere information om assistance til regnskab og lønstyring: Kontakt Anne Mette Carlsen – amv@ecopark.dk8744 1116

Luk Menu

Ring 8744 7900 -  eller udfyld formularen, så kontakter vi dig.

Kontakt mig vedr.

Vil du høre mere?

x